Lite allmänt skoj bara!

Hej alla glada!
Ja, Josefin, har visst glömt bort att vi hade en blogg, haha! men nu har jag iaf hittat hit igen... Becca verkar ha försökt hålla ställningarna medans jag varit frånvarande ett lite tag :)
Först tänkte jag passa på att tipsa er om en blogg, där dom skriver "Eric Saade historier", alltså historier som handlar om just Eric.
Det finns väldigt många med samma budskap, men den jag gillar bäst hittar ni här :)

Sen så måste man ju bara lägg upp en bild när man ändå håller på :)

 Så fantastiskt jävla underbar.

Också tänkte jag bara säga hur mycket jag ÄLSKAR Eric, han är bara världens finaste människa och jag menar det verkligen!

PUSS OCH KRAM ALLA FINA, FULA, TJOCKA, SMALA, BLONDA, BLÅA OCH GULA, HA DET GOTT OCH NJUT AV TIDEN NI FÅTT OCH FÅNGA DAGEN SOM OM DET VORE DEN SISTA PÅ JORDEN.
LIVET ÄR EN GÅVA GLÖM INTE DET OCH GLÖM INTE HELLER ATT... älska Eric Saade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0