Dagens bild och Sollentuna :D

NU har ju uppdateringen varit kass igen..men vi har verkligen inte tid att blogga...men der skulle bli roligare att blogga varje dag om det började komma lite kommentarer ;)


Idag var ju Eric i Sollentuna centrum och självklar så var vi där.. åkte in vid 10 nånting och eric gick på scen vid 2 :)

Vi såg väl hinom inte så jätte bra eftersom vi stod i signeringskön som typ var bakon/brevid scen :P

och aa sen så fick vi signering, han signerade min skiva och tröja och jossans singel :D så aa det var våran underbara dag :)

Slänger in dagens bild när jag ändå håller på :)


// Rebecca


Kommentarer
Postat av: tine herlin :)

han var i malmö idag, och jag och mina kompisar var där och vi köpte presenter till honom. och jag gav honom pistagenötter :D

Jag: lägger fram skivan

Eric: Signerar den

Jag: Jag köpte det här till dig lägger fram pistagenötterna

Eric: Åh tack! Hur visste du att jag gillade dom här?

Jag: Jag har hört det

Eric: Aha, tack för att du kom!

Jag: Tack, du är grym!

Sen gick jag, ååh, underbara dag! :)

2011-12-11 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0