GLADAST! :D :D :D :D <3

jaaaaaaaaaaaaa!!!!

hejhej, jag är så himla glad! :D
JAG HAR SETT ERIC SAADE IGEN!!

JAG SÄGER BARA: tack kungsträdgården och rix fm festivalen för att "ni" finns!

när bilen åkte iväg, tog jag handen på bilrutan och eric tog sin hand just där jag satte den och höll där tills jag inte kunde hålla längre!!!!!!!! (för det var så sjukt mycket folk där, 30-tusen någonting, tror jag det va!)

och så fick jag damp på tjejen som stod breve oss, hon stod och puttade oss hela tiden... trodde att hon skulle få komma fram, men neee då!
vi stod där och väntade i 5 och en halv timme eller nåt och den tjejen kom dit jätte långt efter vi kom dit!!!  är i allafall JÄTTE glad, för att jag har fått se honom igen och jag kan säga redan nu att det var inte sista gången!

förlåt,förlåt,förlåt för att vi inte sa nåt, men vi trodde att ni säkert redan visste det och så var vi tvungen att tagga as mycket.
hade nästa´n ingen röst kvar när jag kom hem för jag hade skrikit så mycket, och sjöng skit högt när popular spelades och han sjöng!

ska lägga upp alla bilder senare, för nu är jag hos becca så...

hejdå!!!!!!
älska eric saade!! <3

JOSEFIN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0