CP!

Tänkte på en sak:
Alla som  kommenterar elaka saker om Eric Saade på youtube, vad går deras liv ut på egentligen?
Jag stör mig så mycket på alla som skriver: "JÄVLA BÖÖG", om han nu är det, hur kommer det sig att han har en flickvän?

Och sen fattar jag inte hur man kan slösa bort all sin tid på att kolla på videos på någon man hatar så mycket, det är ju rätt knäppt! inte sannt?

Alla j*ävla små killar ute i världen, kan ni inte bara erkänna att ni är totalt misslyckade och att ni därför tröstar er till att tracka sönder en som har lyckats, som är snygg och som uppnåt någonting han velat hela sitt liv och som inte klagat på andra...

Att skriva att Eric Saade är ful måste var det dummaste, j*ävla misstag man kan göra, för faktum är att han överhuvudtaget inte det minsta är det...
snälla kan ni inte bara se er i spegeln och tänka efter... vad i helvet ni håller på med...

JAG TROR ÄNDÅ INTE ATT ERIC BRYR SIG, EFTERSOM HAN HAR SIN FANS SOM ÄLSKAR HONOM JÄTTE MYCKET!<3

Så sluta tracka honom för det är bara pinsamt... jag hoppas iallafall att ni fattat att ni inte, kan bli snyggare, grymmare eller bättre på något vis...

Ni är bara så j*ävla avundsjuka för att han har allt det ni aldrig kommer få! HA!

JAJA, skyll er själva, det är inte jag so gör bort mig... :D

Josefin :)

 TITTA PÅ DET UNDERBAR ANSIKTE NI INTE HAR! RÄTT ÅT ER!

Hoppas ni blöder inifrån!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0