LÖLJLIGT!

Jag föddes i slow motion

05 januari 2012, kl 13:37 Skrivet av Alex Schulman på hans blogg.

Fick några tweets från folk som undrade vad jag tyckte om det Erik Saade om mig i "Filip&Fredriks Nyårskarameller" och blev nyfiken, så jag kollade på Play och det var ju en alldeles kort grej, han sa att "Alex Schulman är född i slow motion" och sen fniittrade Filip och Fredrik uppskattande, nervöst och sen var det inte mer med det. Och hur ska man svara på det? Jag förstår det inte. Född i slow motion. Vad betyder det? Att det gick långsamt när jag föddes? Att det tog lång tid? Att jag ÄR långsam? Att jag är "seg" eller något? Vad är motsatsen till att vara fördd i slow motion? Är det bra att vara född i fast forward?

Jag gick in på hans Twitter för att se om han hade utvecklat något där och upptäckte då att han twittrar på engelska. Allt blev bara ännu mr mystiskt och otäckt. Varför twittrar han på engelska? Så förstod jag det. För hans internationella publik! Stjärna fnitter stjärna.



(Bara så alla vet, att vara född i slowmotion betyder att man är efterbliven och Alex Shulman har kallat Molly överviktig, så inte så konstigt att Eric sa som han sa :) // Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0