Återförenades på Efterfesten

Återförenades på efterfesten

Gamla paret Molly och Saade kramades på dansgolvet

Här attackkramas Eric Saade och Molly Sandén.

I går natt återförenades ex-paret på efterfesten.

– Jag känner mig ­kärleksfull, säger Molly.

De dansade. Och kramades.

Ex-paret visade att de kan festa i hop, trots uppbrottet i januari.

– Det är en jätterolig kväll, säger Eric Saade.

– Nu startar jag mitt nya liv. Det är en gladare, mognare, vuxnare Molly, säger hon.

På dansgolvet bildade flera av artisterna en så kallad dansring, då de utmanade varandra i ”Hetaste moves”


Haha när jag ser detta så vill jag att de ska bli tillsammans igen ;)
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0