Svar på Frågestunden

Så nu kommer svaren på frågorna de med tjock text är våra svar :)
Favoritlåt med eric?
R: Without you im nothing
J: Without you im nothing

Favoritvideo med eric?
R: Hearts in the Air
J: Break of Dawn

När träffade/såg ni Eric för första gången?
R: Såg gjorde jag på masqurade tour på grönan 2010, men träffade var dagen efter han vunnit melodifestivalen på plattan :)
J: Det var på Hannah Montana: The Movie prämieren 2009

Bästa bok?
R: Jag har nog ingen, eftersom jag inte läser så mycket böcker ;)
J: Pojken i randig Pyjamas

Bästa Film?
R: Never Say Never
J: Love Actually och Titanic

Favorit färg?
R: Lila
J: Lila & Blå

Drömmar i framtiden?
R: Gifta mig med Eric saade ;)
J: Gifta mig med Eric Eller Harry Styles;)

Hus eller Lägenhet?
R: Hus
J: Hus

Bil eller Buss?
R: Bil
J: Bil
Blå eller Grön?
R: Blå
J: Blå
Manboy eller Popular?
R: Popular
J: Popular
Har Eric någon flickvän efter uppbrottet med Molly?
R&J: Nej inte vad vi vet iaf :)
Vilken är Eric Saades favorit fotbollslag?
R&J: om vi inte minns fel så är det Milan och FC barcelona

Så tack till er som ställde frågor och glöm inte att om det är något ni undrar så kan ni fråga det i blogresponse :)

Kommentarer
Postat av: college essay

I don't like this writing style. I hope that you will fix this.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0